|
Prezint aici cate 2 vorbe despre fiecare metoda pe care o cunosc eu si cam ce stiu despre fiecare. Mentionez de la inceput ca eu nu sunt medic, asa ca acestea sunt numai parerile si intelegerea unui parinte.